Asociatia de Proprietari bloc G8, scara A+B, str. Intr. Castor, nr 3, Ploiesti, PH

sâmbătă, 22 februarie 2014

Intretinere...

Acest comentariu l-am primit la o postare mai veche, dar imi pare interesant subiectul, drept pentru care il puteti citi aici.
Pandelescu Dumitru spunea...
Buna ziua, sunt presedinte de asociatie in zona Enachita Vacarescu, nu stiu cat este factura la caldura la dv, dar la noi, eu am de plata pe luna ianuarie 770 ron, nu reusim sa scapam de Techem, ap. cu 2 camere, postez pe blogul dv. in speranta ca ceva se va schimba, daca aude cat mai multi locatari, pentru a fi mai credibil, emailul meu este dumitru_stelu@yahoo.com,si zilele acestea o sa scanez factura de la Techem si o sa o pun pe blogul dv.
Va doresc numai bine si intretinere cat mai mica, cu respect.


Iata si dovada (pe dovezi trebuie sa vorbim, nu pe ce spune unul si altul)

4 comentarii:

Catalin Popa spunea...

La noi factura cea mai mare la caldura este de 254 lei.

DUMITRASCU spunea...

domnule presedinte pandelescu va raportez ca a cazut bine pentru noi ce a-ti publicat, am avut sedinta si am avut un val de nemultumiri legate de facurrle la caldura ca ar fii mari.pai la dumneavoastra este dezastru in comparative cu noi.o sa ma informez si eu mai bine despre problema dumneavoastra sa vedem cum de este posibil asa ceva.

VASILE spunea...

TE-AI INFORMAT DL. DUMITRASCU CU FACTURA LUI PANDELESCU.

VASILE -VECIN PANDELESCU spunea...

RASPUNDE LA INTREBAREA PE CARE TI-AM PUSO DL. DUMITRASCU.